Sırma Detoks Elmalı Papatyalı İçecek 2.0

    Migros Sanal Market’te görüp bi deneyeyim diye taze duygularla alıp hüsranlara bağlandığım çok kötü içecek. Detoks bunun neresinde diye de sormak lazım arada bi yerde. Valla artık online alışverişlerde ürün etiketi eklenmeli ve istersek görebilmeliyiz, bu kesin kanaatim. Şunu görsem, gözlerimi kan toplardı herhalde anında pas geçerdim. İçinde bi ben yokum.. 9 satır içindekiler metni var yahu. Tatlandırıcılar, renklendiriciler, elbette koruyucular. İçindeki bitki çayları da aroma vericilerden elde edilmiş. Hiçbir şey göründüğü gibi değiştirin güzel bir örneği. Bi de şaka gibi C vitamini filan yazmıyorlar mı :)
    Neyse bütün bunları bi yerde geçerdim, eğer tadı güzel olsaydı. Bu kadar laboratuvar uğraşına içecek bir şeye benzememiş. Çok afedersiniz kusturucu (detoks böyle bişey mi yoksa!?)
    Öylesine merak ettim ki ürünü internette arattım. Sırma Teatoks adıyla da satılıyor, bazı ürün ambalajları bu şekilde hazırlanmış. Artık kim yerse.. isim güzel olmuş tabii.
    Sırma’nın fonksiyonel içecek ailesinin bir ürünüymüş bu. Daha başka içecekler de var demek ki. Aman yarabbi, ben uzak dururum.
    Ortaya'daki kullanıcı deneyiminizi geliştirmek adına çerezler kullanıyoruz. Bu siteyi kullanarak çerezlere izin vermektesiniz.
    KVKK ve Kullanım Koşulları